2014年2月18日 星期二

小故事 - M記數字遊戲



小白:一個魚柳包餐。
M記:33蚊。
小白:咁貴?唔好嘞,我要脆辣雞腿包餐。
M記:咁21蚊。
小白:再加一個魚柳包。
M記:魚柳包9蚊。一共30蚊。
小白:咁我唔要個魚柳包餐。
M記:你無叫魚柳包餐喎。
小白:魚柳包餐咪就係魚柳包、中薯條、中汽水囉!退番33蚊畀我得啦。
M記:哦~

小白:我唔要脆辣雞腿包啦,退埋果21.5蚊畀我啦。
M記:妖,混吉架!
小白:唔係唔係,我有野買架,退返畀我先啦。
M記:哼!(退返錢)
小白:我要買魚柳包餐。

以上無限重複,小白即可得到無限金錢。

(以上故事純屬虚構,如有雷同,實屬巧合)

M記的邏輯實在違反地球人的常識,數學老師實在不能以M記來作實用題呢。

沒有留言:

張貼留言